Tussenbladen voor je administratie

Alles start met een goed georganiseerde administratie. Download hier onze gratis tussenbladen.

Administratie. Ook bij mij absoluut niet het favoriete werkje, maar zo belangrijk om controle over je financiën te krijgen.

Voor je start, denk je best eventjes na over hoe je je administratie het liefst organiseert. Ben jij iemand die graag digitaal werkt? Kies dan voor een digitale administratie. Ga je voor een digitale administratie, scan dan alle belangrijke documenten in, zodat je die altijd bij je hebt. Denk aan de aankoopakte van je huis, je huwelijkscontract,... Test in dat geval zeker ook eens apps uit zoals Evernote of apps waarmee je makkelijk documenten kan digitaliseren.

Spreekt jou dat totaal niet aan? Dan kan je ook perfect werken met een papieren administratie. Lekker old school.  
In dat geval raden wij aan om met een map te werken met tussenbladen, zodat alles gestructureerd zit en je snel je documenten terug kan vinden. En hiervoor kan je onze ThinkFin tussenbladen downloaden! Elk tussenblad heeft een thema:

Werk
Overige inkomsten
Bank
Kosten huis
Water, gas en elektriciteit
Belastingen
Verzekeringen
Gsm, telefoon, internet en televisie
Overige abonnementen
Vervoer
Kinderen
Leningen
Sparen en beleggen
Personenbelasting

Op de ThinkFin tussenbladen is er ruimte voorzien om de vervaldata van je contracten te schrijven. Noteer deze informatie zeker, zo weet je in één opzicht wanneer je je contract kan opzeggen.